beigeplus-megala-megethi-erotiseis

Συχνές ερωτήσεις

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩ ΑΓΟΡΕΣ?

Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ;

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

ΑΝ ΕΓΓΡΑΦΩ, ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ;

Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ?

Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης, την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ;

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.

Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ.

Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από το διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας, αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2310- 544495.

Συχνές ερωτήσεις

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩ ΑΓΟΡΕΣ?

Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ;

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

ΑΝ ΕΓΓΡΑΦΩ, ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ;

Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ?

Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης, την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ;

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.

Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ.

Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από το διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας, αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2310- 544495.